הסרט "החתונה החרדית שלי" והברכה שהקראתי לחילי, בעלי, מתחת לחופה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

לפני ארבע שנים התאהבתי בחילי, בן למשפחה חרדית-ליטאית. הוא למד בישיבה עד גיל 20, לא שירת בצבא, לא עשה בגרות. בקיצור, 180 מעלות מאיך שאני גדלתי (בית חילוני, תיכון לאומנויות, גל"צ, תואר במשפטים). היו לי המון סטיגמות על חרדים, כמו שיש לכל אחד מאיתנו על כל מי ששונה. אבל לאט לאט, כשהכרתי את המשפחה שלו, הבנתי כמה אני טועה. 

עוד לפני הצעת הנישואין, עלה לי הרעיון ליצור סרט דוקומנטרי על החתונה שלנו (לצפייה – לחצו), הרי ידעתי שחילי יהיה בעלי ברגע שנפגשנו! רציתי לספר את סיפור החיבור ביני לבינו, ובין המשפחה החילונית שלי למשפחה החרדית שלו. לא ידעתי מה תהיה התוצאה ולא חשבתי לעומק על המשמעות של חשיפה כזאת – להכניס מצלמות אל תוך הבית שלנו ושל ההורים שלנו ועוד בתקופה לחוצה כמו הכנות לחתונה. אבל ידעתי שזה סיפור ששווה לספר.

עד היום, יותר משנה אחרי ששודר הסרט לראשונה בקשת 12, אני ממשיכה לקבל תגובות עליו – מאה אחוז חיוביות! מה שמשמח ומרגש אותי זה שהתגובות מגיעות מכל המגזרים. כי השורה התחתונה היא שאנחנו הרבה יותר דומים משונים, וזה לא משנה מה הדת שלנו, מה העדה, מה הנטייה המינית או הדעה הפוליטית. בעקבות התגובות המדהימות, החלטתי ליצור גם הרצאה בנושא.

6 תגובות

  1. קורין את וחילי מהממים . מעריצה אותכם . ראיתי המון פעמים את החתונה שלך וכל פעם בא לי לחבק אותך , על הרגישות שלך , הקבלה שלך . והכבוד שאת עושה לחמך ולחמותך , ההורים שלך דוגמא למופת. אני מאוהבת באבא שלך איך שהוא רקד איתך . הם כאלה חמים ומקבלים והלוואי על כולנו שלום ואחווה בין כל המגזרים .

  2. היי קורין
    ראינו את הסרט של החתונה שלך (אני ובעלי,זוג חרדים חזקים (יותר קיצוניים ממשפחת בעלך,)
    התרגשנו ושמחנו ביחד
    על אהבה שמגשרת בין עולמות ועל הכיבוד ההדדי גם כשלא מוצא חן.
    אתם השגרירים הכי טובים של החיים עצמם,
    נאחל לכם רק שתמשיכו להיות מה שאתם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

גם זה יכול לעניין אתכם:

It seems we can't find what you're looking for.