כותבים אורחים

כל המוצרים והטיפים לאיפור בקיץ החם והלח

שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
1תמונה ליטל שליט

מאת: ליטל שליט

מאפרת כלות, יופי וטלוויזיה litalshalitmakeup

כשמגיע הקיץ תיק האיפור שלי עובר "מייקאובר" וכמו שאני מחדשת את המלתחה שלי בארון כך אני גם מתאימה את האיפור למזג האוויר. בתקופת הקיץ הלחה אצלנו בישראל האיפור חייב להיות פשוט, נוח והכי חשוב – עמיד!

לרוב אעדיף להשתמש במוצרים שהם במרקם יבש של פודרה, סומק אבן וצללית, אבל יש מוצרים שאני לא יכולה בלעדיהם ויש לי טריקים שמאפשרים להשתמש בהם גם בחום הכבד – אלמד אתכן הכל!

בקיץ, אנחנו לרוב שזופות יותר, ועכשיו יקפצו עליי כל הקוסמטיקאיות… אבל יש משהו בשיזוף הטבעי והעדין בפנים שנותן לעור ברק וזוהר שאף מייקאפ לא נותן. עם זאת, חשוב מאוד להימרח כל בוקר במקדם הגנה בפנים ועדיין לקבל צבע רענן.

ריכזתי עבורכן 10 מוצרים שיקלו עליכן באיפור בייסיק מוקפד ועמיד (לחיצה על הקישור בכל מוצר תוביל אתכן לרכישה שלו):

מייקאפ

כמה פעמים החלפתן גוון במייקאפ? או שהשתזפתן והגוון כבר לא התאים לעור הפנים? לאחרונה גיליתי מוצר מדהים! על פניו, הוא קרם לחות עם מקדם הגנה, אבל כשמורחים אותו על הפנים הוא מתאים את עצמו לגוון הטבעי של עור הפנים ונותן כיסוי דק ואוורירי.

קונסילר

הקונסילר משמש לטישטוש כהויות מתחת לעיניים, אבל ניתן להשתמש בו גם לכיסוי אזורים אחרים בפנים שחשוב לכן לשים עליהם דגש. בקיץ, אני משתמשת בקונסילרים שהם עמידים לאורך זמן ונמנעת ממוצקים שנוטים להימרח.

פודרה

רצוי שהפודרה תהיה בגימור מט שיעניק עמידות לאורך היום. הקפידו שהפודרה תיתן מעט כיסוי נוסף ותעניק למייקאפ עמידות מקסימלית.

סומק קרם

אני מאוד אוהבת להשתמש בשפתונים שהם לחותיים ונותנים פיגמנט עשיר ומלא ברק לאזור הלחיים. המוצר הזה יהיה בתיק האיפור שלכן בכל שלב של היום כי הוא גם שפתון וגם סומק, והשימוש באותו הגוון בשני האזורים האלה בפנים, מעניק מראה טבעי ומונוכרומטי.

סומק אבן

על מנת לקבע את הסומק (הקרמי) ולהעניק לו אקסטרה עמידות בחום ובלחות, אני ממליצה להשתמש בסומק אבן. רצוי שהמברשת תהיה מאווררת ולא דחוסה כדי למנוע כתמים במריחה.

שימר

אי אפשר בלי שימר כדי לתת קצת אור ומצב רוח! אני נורא אוהבת להשתמש בשימרים נוזליים. היתרון שלהם הוא שהם מאוד עמידים, נשארים לאורך זמן על המייקאפ וגורמים לעור להראות כאילו הוא מבריק מעצמו ולא כאילו העמסנו עליו שכבות.

עפרונות לעיניים

יש מגוון רחב של עפרונות שמעניקים פיגמנט נהדר כצללית לעיניים. היתרון שלהם הוא שהם לא נמרחים ולא מייצרים קמטים וקימטוטים בעפעפיים ונשארים עמידים לאורך כל היום.

מסקרה

בקיץ אני משתמשת במסקרה שהיא עמידה במים, בלחות ובזיעה וכך אני נשארת עם ריסים עגולים ומורמים לאורך כל היום.

עפרון לשפתיים

קיימים עפרונות עמידים שיעניקו פיגמנט טבעי לשפתיים ויעזרו לליפסטיק להשאר עמיד במשך שעות ארוכות.   

אודם

כיוון שאני משתמשת בעפרונות עמידים לשפתיים, שלרוב הם מעט יבשים, אעדיף להשתמש בליפסטיק עם לחות עשירה וזוהרת.

חשוב! בסוף היום יש להקפיד להסיר את האיפור מהפנים ולנקות אותן היטב. מומלץ להיעזר במוצרים שהם מעט שמנוניים, מה שיקל על הסרת האיפור העמיד ויעניק לעור לחות. הלחות חשובה על אחת כמה וכמה כשמשתמשים באיפור עמיד, שהוא יבש יותר מטבעו.

מסיר איפור מומלץ:

קיץ נעים 🙂

לחזרה לדף הבית של קורין גדעון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

גם זה יכול לעניין אתכם: