כותבים אורחים

MUST KNOW MUST HAVE – הפריטים הכי טרנדיים, במשלוח עד הבית ובמחירים שפויים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
נופר נוריאל

מאת: נופר נוריאל

סטייליסטית ומעצבת תלבושות בטלוויזיה למעלה מעשור nofarnuriel

האביב הגיע, הקיץ עוד שנייה כאן… רק התחלנו לצאת מהבית, ומי יודע מתי נעשה את זה באמת בכיף. בשגרה החדשה שאנחנו מתרגלים לחיות איתה לאט לאט, קיים חשש לבזבז יותר מדי, ולכן הכי רלוונטי לעשות קניות חכמות. אז עשיתי בשבילכן את העבודה וקבלו שתי ציפורים במכה אחת, בגדים במחירים אטרקטיבים שמגיעים עד הבית. כי פרקטיות זה שם המשחק.

אז הנה מספר לוקים שווים ונכונים במיוחד שיעזרו למלתחה שלכן להתרענן ושיגרמו לכן בטוח להרגיש קצת יותר חיוניות 🙂

טואטל לוק בצבע אחיד זה תמיד מראה מלא בסטייל ושיק, במיוחד עם גופיית הקולר בטרנד הסריגה הלוהט. שחקו עם אותה מספר גוונים של אותו הצבע במראה אחד.

מנגו בטרמינל איקס, גופייה 59.90 ש"ח

מהסריגה נעבור לקרושה- מכנסיים קצרים שהכי ״סוגרים פינה״ בצבע שישתלב טוב עם כל הגוונים שיש לכן בארון. אם לא נוסעים לחופש, אז לפחות להיות באווירה…

טופאטסו, מכנסיים קצרים 79.90 ₪

בטח כבר שמתן לב שאחד הטרנדים החמים של הקיץ הוא ״טאי דאי״ שחזר הישר מהניינטיז – מי היה מאמין! קבלו טישירט וטייץ, שגם יבטיחו שיהיה לכן הכי נוח שיש… מה שכולנו מחפשות בימים אלה, שכוללים הרבה עבודה מהבית וזמן עם הילדים. טוטאל לוק ב-150 ש"ח בלבד שאפשר בכיף גם ללבוש עם פריטים אחרים.

עדיקה, טישירט 79 ש"ח טייץ 69 ש"ח

טרנד הברמודה שכבר הקדשנו לו פוסט משלו עם מכנסיים מדויקים בהדפס פסים שהוא אהבה נצחית. שלבו אותו עם טופ קטן לבן או עם טי שירט לבנה ואתן מסודרות.

אדיקט, מכנסיים 80 ש"ח

פריט עם כריות כתפיים הוא לגמרי חובה העונה ולא חייבים להוציא הרבה כסף כדי ליישר קו! גופייה חלקה עם כריות כתפיים טרנדיות שקיימת במספר צבעים ויכולה לחדש לכן את מלתחת הבייסיק של העונה.

טוונטיפורסבן, 79.90 ש"ח

טישירט של המותג הרותח צ'מפיון – כי לפעמים יש חשק לקצת מותגים, במיוחד אם הם במבצע!

צ'מפיון בסטורי, 125 ש"ח

 לסיום! טיפ חשוב שיעשה את החיים קלים יותר: תעשו סדר בארון, תמסרו דברים שלא לבשתן עונה שלמה (כי אתן כבר לא תלבשו אותם) ותחזיקו מלתחה עם פרטי בייסיק שמשלימים לכם את המראה עם הפריטים היותר מתוחכמים. והכי חשוב! אל תפחדו לשלב, לשחק וליצור כל פעם לוקים חדשים עם אותם פריטים שקיימים בארון.

תהנו 🙂

בחזרה לדף הבית של קורין גדעון

2 תגובות

  1. הי קורין, תודה על ההמלצות. אשמח מאוד אם תוכלי להמליץ גם על בגדים שיתאימו לציבור הדתי. חצאיות ושרוולים עד המרפק אופנתיים ומעודכנים. תודה מראש, נשיקות…😘😘😘

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו את הכתבה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב telegram
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

גם זה יכול לעניין אתכם: